Regulamin zakupów obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 r.
Definicje
- Sprzedający - będący własnością firmy PPHU "AlekxS" Agnieszka Schabek, z siedzibą w Kielcach przy ul. Raciborskiego 12 lokal nr 70; nr REGON 260069450, NIP 959-045-82-64. Firma działa na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 26259/06/H wydanego przez Prezydenta Miasta Kielce.
- Klient / Użytkownik - osoba która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sklep internetowy / Sklep - prowadzony przez Sprzedającego sklep internetowy dostępny pod adresem www.e-market-handlowy.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedającego towary.
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy E-Market-Handlowy, który znajduje się pod adresem www.e-market-handlowy.pl i z którym można się kontaktować pod adresem mailowym market1@e-market-handlowy.pl prowadzony jest przez PPHU "AlekxS" Agnieszka Schabek, z siedzibą w Kielcach przy ul. Raciborskiego 12 lokal nr 70; nr REGON 260069450, NIP 959-045-82-64. Firma działa na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 26259/06/H wydanego przez Prezydenta Miasta Kielce.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.e-market-handlowy.pl, zawierania za pośrednictwem sklepu internetowego umów sprzedaży Towarów, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów i kosztów wysyłki, prawa do odstąpienia od umowy, składania i rozpatrywania reklamacji.
- Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
- Wszystkie towary oferowane w sklepie e-market-handlowy.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedającym, za pomocą Działu Obsługi Klienta: e-mail: market1@e-market-handlowy.pl, telefon: 516-190-551, listownie na adres pocztowy Sprzedającego. Koszt połączenia zgody jest z taryfą operatora.
- Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.
- Zdjęcia Towarów umieszczane są na stronie Sklepu służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów schodzących, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
II. Rejestracja
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest rejestracja Użytkownika i akceptacja Regulaminu na zasadach określonych poniżej.
- Klient wypełniając formularz oświadcza, że:
- podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
- zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać,
- Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sprzedawcę danych osobowych klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń).
- Dane przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO). Polityka prywatności
III. Zamówienia
- Zamówienia można składać drogą internetową przez 24 godziny na dobę przez cały rok pod adresem www.e-market-handlowy.pl.
- Poprzez klikniecie w ikonę "Zamawiam" Klient akceptuje ofertę Asortymentu zgodnie z jego opisem i ceną oraz wyraża zgodę na realizację Transakcji w sposób określony Regulaminem.
- Wiążąca dla Stron Transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT (na życzenie).
- Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni (najczęściej od 2 do 5 dni). W zależności od dostępności i popularności produktu, a także formy płatności, czas realizacji może się wydłużyć do 30 dni.
- Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, lub producent dokonał nieznacznej zmiany w składzie asortymentu. Jeśli taka sytuacja zaistnieje zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o zawartości kompletu, kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmuje decyzje o jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie zamówienia).
- Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą internetową lub telefonicznie w dniu jego otrzymania, jednocześnie zastrzegając sobie prawo odstąpienia od realizacji w przypadku, gdy podane przez Klienta dane będą niepełne, błędne lub nieprawdziwe.
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia realizacji zamówienia, o ile po potwierdzeniu zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Sklepem a Klientem.
- Zamówiony towar dostarczamy ubezpieczoną przesyłką za pomocą firmy kurierskiej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a Sprzedającym, firmą PPHU "AlekxS" Agnieszka Schabek.
IV. Obowiązki Klienta
Klient zobowiązany jest do informowania Sprzedającego o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczeń oraz zmianach kontaktowego adresu e-mail oraz numeru telefonu pod rygorem skutków doręczenia pism lub wiadomości e-mail wysyłanych na adresy nie zaktualizowane.
V. Formy płatności
- Przelew bankowy - Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Sklepu przesyłka jest pakowana i wysyłana.
- Za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze towaru kurierowi.
- Płatność kartą lub e-przelewem Dotpay - praktycznie najszybsza forma płatności - mogą Państwo skorzystać z karty kredytowej lub wykonać przelew "natychmiastowy" za pośrednictwem systemu Dotpay. Bezpieczeństwo Dotpay
VI. Odbiór Przesyłki
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki lub w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie. Przyjęcie przesyłki przez Klienta bez zastrzeżeń (podpisanie jej odbioru) powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
VII. Gwarancje i reklamacje
- Na wszystkie zakupione towary obowiązują gwarancje poszczególnych producentów lub importerów, zgodnie z ich warunkami, jeśli zostały udzielone.
- W przypadku zakupu towarów przez osoby niebędące konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), rękojmia za wady fizyczne rzeczy (art. 556 § 1 Kodeksu Cywilnego) jest wyłączona. W przypadku stwierdzenia wad towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sklepem.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane pod warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji przez kuriera i sporządzenia przez niego protokołu reklamacyjnego.
- Reklamacje i zwroty będą rozpatrywane w ciagu 14 dni roboczych, od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego. Zwracany towar nalezy przesłac na adres Sprzedającego: PPHU "AlekxS" Agnieszka Schabek ul. Raciborskiego 12 lokal nr 70; 25-640 Kielce.
- Zwroty NIE SĄ MOŻLIWE w przypadku zakupu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie.
- Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy towar został uszkodzony mechanicznie z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek nieprawidłowego używania.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy - zwrotu
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty doręczenia lub wydania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Klienta poprzez przesłanie załączonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w formie pisemnej wraz z Towarem na adres: PPHU "AlekxS" Agnieszka Schabek, ul. Raciborskiego 12/70, 25-640 Kielce lub skierowanie oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sklepu: market1@e-market-handlowy.pl.
- Konsument jest zobowiązany do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia, przy czym konsument jest zobowiązany pokryć wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, najlepiej Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami. Informujemy, że Klient może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.
- Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób płatności.
- Sklep gwarantuje zwrot wszystkich uiszczonych przez Klienta płatności z tym zastrzeżeniem, że koszty doręczenia konsumentowi towaru zostaną zwrócone do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli Klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy lub do dnia otrzymania zwracanego towaru.
IX. Postanowienia końcowe
- Wszystkie informacje zamieszczone w sklepie na stronie www.e-market-handlowy.pl, zdjęcia produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody ich właścicieli.
- PPHU "AlekxS" nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane w Sklepie przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Użytkownika.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że niektóre z oferowanych produktów wykonywane są ręcznie, co nie daje możliwości wiernego powielenia ich wyglądu. Różnice te mogą dotyczyć jedynie w niewielkim stopniu koloru, kształtu lub wzoru.
- Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej. Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.,
a w razie gdy porozumienie takie byłoby nie możliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo.
Życzymy udanych
zakupów
Załączniki do pobrania
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży - pobierz